Showing 1 - 10 of 8,043
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003400540
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003346546
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420222
Virtuelle Communities werden im Marketing als innovatives Instrument zur Ansprache von Konsumenten angesehen. Es gibt aber nahezu keine wissenschaftlichen Erkenntnisse über die Wirkungsweise von Communities. Die Autorin untersucht am Beispiel von Newsgroups und Chats, die in den Firmenauftritt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001905602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003939865
What is the value of user generated content in branding? Do social media activities such as brand communities and blogs … rather harm or strengthen the brand? Ulrike Arnhold investigates these burning questions, introducing the concept of user … generated branding. From a brand management perspective she analyses the impact of interactive marketing programmes in Web 2 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522888
Hauptbeschreibung Für die Entwicklung langfristig erfolgreicher Markenstrategien sind Kenntnisse der psychologischen Wirkungen des Markenmanagements unverzichtbar. Dieser Sammelband bündelt erstmalig interdisziplinäre Beiträge von Top-Experten aus dem Bereich des Marketing und der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013173893
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003356188
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453592