Showing 1 - 10 of 61
Since the Sarbanes-Oxley Act was passed in 2002, it has become commonplace in the advertising industry to use creativity-award-show prizes instead of gross income figures to attract new customers. Therefore, achieving a top creativity ranking and winning creativity awards have become high...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010421370
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009544797
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000730292
Gegenwärtig werden auf Landesebene Systeme der formelgebundenen Mittelzuweisung auf Hochschulen und auf Hochschulebene auf Fakultäten eingeführt, mit denen die Mittelzuweisung stärker nach Leistungskriterien erfolgen soll. So begrüßenswert diese Systeme grundsätzlich sind, so sind sie in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011775509
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806838
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001818877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001818885
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002033304
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001518970
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001424162