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Many firms have introduced internet-based customer self-service applications, such as online payments or brokerage services. Despite high initial signup rates, not all customers actually shift their dealings online. We investigate whether the multi-stage nature of the adoption process (an...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014026643
Problemstellung -- Der Checkout im Handel -- Begriffliche Abgrenzung und Einordnung der Kundenzufriedenheit -- Bisherige Untersuchungen zum Einfluss von Selbstbedienungskassen auf das Konsumentenverhalten -- Verhaltenswissenschaftliche Theorien zur Erklärung der Kundenzufriedenheit mit neuen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014559020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003879294
Im Zeitraum 2009 bis 2011 waren rd. 1,3 Mio. Unternehmen aus Deutschland, zu 99 % KMU, international aktiv. Damit besaßen rund 37 % aller Unternehmen direkte Auslandskontakte (bei Berücksichtigung indirekter Kontaktformen: 44 %). Am häufigsten unterhielten die Unternehmen Im- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010327555
A key to enhancing sales force productivity is finding ways to help existing reps sell more. In this paper, we focus on the process of internal efficiency benchmarking of a firm's sales representatives aimed at identifying strong and weak performers and providing meaningful and actionable...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009533312
Hervorgehend aus der zentralen Bedeutung der Zielsetzung des Transfers von positiven Einstellungsmerkmalen auf die Sponsorenmarke widmet sich die Sponsoringstudie 2012 speziell den folgenden Fragestellungen: 1. Welche Potenziale bieten die Vereine ihren Sponsoren hinsichtlich eines positiven...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009721123
Im Zeitraum 2009 bis 2011 waren rd. 1,3 Mio. Unternehmen aus Deutschland, zu 99 % KMU, international aktiv. Damit besaßen rund 37 % aller Unternehmen direkte Auslandskontakte (bei Berücksichtigung indirekter Kontaktformen: 44 %). Am häufigsten unterhielten die Unternehmen Im- und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010213003
This paper examines the perception of the role of those who work in communications, and notes that many PR professionals have qualifications in backgrounds which do not neccesarily relate to pure PR work. It discusses new qualifications in Germany which provide an opportunity for all those...
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