Showing 1 - 10 of 9,816
Part I - A Macro View of Place Branding -- Chapter 1. Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand -- Chapter 2. Theorizing ‘Value’ in Sustainable Urban Branding Strategies -- Chapter 3. The (Almost) Forgotten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012495819
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011869714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003873324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003763769
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010361798
Die europäische Integration und Osterweiterung haben zu einer neuen Dynamik der Stadtentwicklung geführt. In der künftig sehr differenzierten Städtelandschaft in Europa wird es Gewinner und Verlierer geben. Strategien, die allein die geografische Ausweitung zu Metropolregionen vorantreiben,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009519997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013463295
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002146207
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009548118