Showing 1 - 10 of 23,644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014340162
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012549666
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012427422
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011534900
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010433948
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001565640
The Internet has evolved from Web 1.0, with static web pages and limited interactivity, to Web 2.0, with dynamic … Internet content has generally remained the same: zero. Because no transaction records the "purchase" of this content, its … value is not reflected in measured growth and productivity. To capture the contribution of the "free" Internet, we model the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011891856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011901405
Im Zentrum der Arbeit steht die Veränderung der Macht von Nachfragern gegenüber Anbietern durch das Medium Internet und … Mediums Internet beschrieben. Neben den zentralen Charakteristika des Mediums Internet wird dabei vor allem der Wandel des … der Macht von Nachfragern in Verbindung mit der zunehmenden Verbreitung des Mediums Internet. Zum einen wird dabei die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013427479
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003685340