Showing 1 - 10 of 655
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003367718
Das Branchenimage im Kontext der Markenführung -- Das Branchenimage als Determinante des Unternehmensmarkenimages -- Konzeptionelle Modellierung der Wirkung des Branchenimages auf das Unternehmensmarkenimage -- Empirische Überprüfung der Wirkung des Branchenimages auf das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516628
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011517647
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003356199
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001420904
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001365800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003338128
This paper examines, both theoretically and empirically, the effect of social networks and belonging to minority groups (or race) on the probability of winning in reality television shows. We develop a theoretical model that studies viewer behavior by presenting a framework of competition...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008689021