Showing 1 - 10 of 12,268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003583746
Immer mehr Unternehmen messen dem Aufbau einer starken Corporate Brand eine hohe Bedeutung zu. International tätige Unternehmen betreiben in ihrem Heimatland zumeist beachtliche Marketingaufwendungen, um bei den Zielgruppen ein eindeutiges und positives Unternehmensbild zu verankern. In den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014593
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353819
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000998204
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011704081
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013419591
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001411603
The book investigates the interplay of brand equity and technological assets at the corporate level. In a grounded theory approach it develops a model of how companies in technology intensive industries can improve the appropriation of the returns of their intangible technological assets with...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014131