Showing 1 - 10 of 5,454
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003353829
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003378133
Effects of Health Communication and Pharmaceutical Advertising -- Taking Matters Global: The (Im)Possibilities of Cross-Cultural Advertising -- Consumer Self-Empowerment: Increasing Consumer Control and Choice -- Modelling Consumer Self-Empowerment -- Consumer Responses to Different Advertising...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019336
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515496
Die Marke als zentraler Werttreiber eines Unternehmens unterliegt stets der Gefahr einer Markenkrise. Das langfristig aufgebaute Markenimage und Markenguthaben können empfindlich beschädigt werden. Trotz der hohen Bedeutung von Markenkrisen für die Unternehmenspraxis wurden die Ursachen und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016391
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009706293
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014467303