Showing 1 - 10 of 2,136
An important development that contributes to store brands’ growing success in the grocery market is the increasing number of discount stores that sell predominantly own, private-label, brands. To fight private labels, manufacturers of national brands feel increasingly compelled to develop...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014061773
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003984825
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003711488
des Direktmarketing-Einsatzes beeinflussenden Determinanten nur geringe Aufmerksamkeit gewidmet. Vor diesem Hintergrund … ist das Ziel dieser Arbeit, einen Beitrag zur experimentellen Analyse der Wirkungsweise der Direktmarketing …-Instrumente Mailing, Email und SMS zu leisten. Aufbauend auf einer theoretischen Fundierung des direktmarketing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011943115
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771425
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003966332
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003966333