Showing 1 - 10 of 21,930
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607968
EU-Mitglieder -- 1 Polen -- 2 Slowakei -- 3 Tschechien -- 4 Ungarn -- Europa und USA -- 5 Belgien -- 6 Dänemark -- 7 … Deutschland -- 8 Finnland -- 9 Frankreich -- 10 Großbritannien -- 11 Italien -- 12 Niederlande -- 13 Norwegen -- 14 Österreich … -- 15 Schweden -- 16 Schweiz -- 17 Spanien -- 18 USA. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018991
Entwicklung und Grundlagen des internationalen Direktmarketing Nationales versus internationales Direktmarketing Prozesse und Rahmenbedingungen des internationalen Direktmarketing Internationale Direktmarketingstrategien von Unternehmen Erfolgsfaktoren des internationalen Direktmarketing Neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002493684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003685447
Grundlagen: Multi-Channel Retailing, Markenpolitik im Handel, Cross-Channel Retail Branding -- Entwicklung des … der Markenpolitik im Handel Entwicklung eines Untersuchungsmodells und empirische Analyse am Beispiel des …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016955
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193916
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607996
"PREFACE Comparing Environmental Policies in 16 Countries Draft: May 13, 2013 Teaching at Nanjing University in China … chapter on China because I was waiting to learn about it first-hand. Having published American Environmental Politics in 1998 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010230586
, Japan, South Korea, Russia, the UK, Germany, the US, Canada, Brazil, South Africa, and Australia have all used sport as a … improvements in their own administration and cultivate development and growth in the country's sport industry. Exploring how China …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012215583
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003952223