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Trommsdorff, Volker
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Steinhoff, Fee
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Gizycki, Vittoria von
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Salomo, Sören
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Breuer, Henning
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Trommersdorff, Volker
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Weise, Joachim
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Institution
All
Technische Universität <Berlin>
1
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Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
2
Innovation performance accounting : financing decisions and risk assessment of innovation processes
2
Beiträge zum Innovationsmarketing
1
Diskussionspapier / Wirtschaftswissenschaftliche Dokumentation, Technische Universität Berlin
1
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
1
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
1
Handelsforschung
1
Innovationserfolgsrechnung : Innovationsmanagement und Schutzrechtsbewertung, Technologieportfolio, Target-Costing, Investitionskalküle und Bilanzierung von FuE-Aktivitäten
1
Innovationsökonomie und Technologiepolitik : Forschungsansätze und politische Konsequenzen ; mit 22 Abbildungen
1
International journal of technology management : IJTM
1
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
1
Management im Gesundheitswesen
1
Strategien zur Schaffung und Erhaltung von Markenloyalität : [Markendialog ; Februar 1998]
1
Strategies and communications for innovations : an integrative management view for companies and networks
1
Strategy and communication for innovation
1
Strategy and communication for innovation : integrative perspectives on innovation in the digital economy
1
TU Berlin: Institut für Betriebswirtschaftlehre, Fachgebiet Marketing
1
Wirkungsbeziehungen zwischen individuellen Fähigkeiten und kollektiver Kompetenz
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Kundenorientierung bei hochgradigen Innovationen : Konzeptualisierung, empirische Bestandsaufnahme und Erfolgsbetrachtung
Steinhoff, Fee
-
2006
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013429717
Saved in:
2
Customer orientation in innovation projects and new product development success : the moderating effect of product innovativeness
Salomo, Sören
;
Steinhoff, Fee
;
Trommsdorff, Volker
- In:
International journal of technology management : IJTM
26
(
2003
)
5/6
,
pp. 442-463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001932846
Saved in:
3
Marktvorbereitung durch Kommunikation : Überwindung von Akzeptanzbarrieren radikaler Innovationen
Steinhoff, Fee
;
Trommsdorff, Volker
- In:
Kommunikation als Erfolgsfaktor im …
,
(pp. 243-257)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853608
Saved in:
4
Conjoint-based measurement of benefits of product functions and generation of target prices
Steinhoff, Fee
;
Trommsdorff, Volker
- In:
Innovation performance accounting : financing decisions …
,
(pp. 351-363)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003980353
Saved in:
5
Innovation marketing : an introduction
Steinhoff, Fee
;
Trommsdorff, Volker
- In:
Strategy and communication for innovation
,
(pp. 161-172)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010246341
Saved in:
6
Kompetenzbasierte Betrachtung des Konstruktes der Kundenorientierung bei hochgradigen Innovationen
Steinhoff, Fee
- In:
Wirkungsbeziehungen zwischen individuellen Fähigkeiten …
,
(pp. 69-97)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003788746
Saved in:
7
Product innovativeness in success factor research : influencing factor or contingency factor?
Steinhoff, Fee
- In:
Innovation performance accounting : financing decisions …
,
(pp. 3-18)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003980261
Saved in:
8
Der Innovationsgrad in der Erfolgsfaktorenforschung : Einflussfaktor oder Kontingenzfaktor?
Steinhoff, Fee
- In:
Innovationserfolgsrechnung : Innovationsmanagement und …
,
(pp. 3-19)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003734608
Saved in:
9
Strike while the iron is hot : user centricity adapted to the agile innovation development process
Schulz, Jörn
;
Steinhoff, Fee
;
Jepsen, Kathrin
- In:
Strategy and communication for innovation : integrative …
,
(pp. 349-365)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011663050
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10
User-centered radical innovation at Deutsche Telekom Laboratories
Steinhoff, Fee
;
Breuer, Henning
- In:
Strategies and communications for innovations : an …
,
(pp. 363-377)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008987433
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