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Sammelwerk
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Language
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German
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English
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Author
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Wiedmann, Klaus-Peter
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Pankalla, Lars
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Walsh, Gianfranco
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Schaarschmidt, Mario
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Buxel, Holger
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Korflesch, Harald F. O. von
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Bertram, Matthias
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Raffée, Hans
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Ramlow, Felix
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Reeh, Marc-Oliver
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Seegebarth, Barbara
1
Segelitz-Karsten, Ariane
1
Stuckert, Julia
1
Venghaus, Sandra
1
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All
Schriftenreihe Marketing, Management
7
Der Markt : international journal of marketing
1
Integrierte Unternehmungsführung : Festschrift zum 65. Geburtstag von Prof. Dr. Claus Steinle
1
International journal of innovation management
1
International journal of innovation management : IJIM
1
International marketing review
1
Journal of service research : JSR
1
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
1
Management von Service Innovationen in Business-to-Business Märkten : Erfahrungen, Konzepte und Handlungsperspektiven
1
Reihe: Management mediengestützter Dienstleistungsinnovationen
1
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1
Relationships among immigrant consumers' cultural orientation, innovativeness and opinion leadership
Walsh, Gianfranco
- In:
International marketing review
39
(
2022
)
1
,
pp. 80-104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013169635
Saved in:
2
Customer-induced interactions and innovation in professional services : the case of software customisation
Schaarschmidt, Mario
;
Walsh, Gianfranco
;
Bertram, Matthias
- In:
International journal of innovation management
19
(
2015
)
2
,
pp. 1-30
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011309445
Saved in:
3
Customer interaction and innovation in hybrid offerings : investigating moderation and mediation effects for goods and services innovation
Schaarschmidt, Mario
;
Walsh, Gianfranco
;
Evanschitzky, …
- In:
Journal of service research : JSR
21
(
2018
)
1
,
pp. 119-134
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011855783
Saved in:
4
Einbindung externer Ressourcen als Open Service Innovation in Business to Business Märkten
Schaarschmidt, Mario
;
Walsh, Gianfranco
;
Korflesch, …
- In:
Management von Service Innovationen in …
,
(pp. 291-314)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009514296
Saved in:
5
Management von Service Innovationen in Business-to-Business Märkten : Erfahrungen, Konzepte und Handlungsperspektiven
Walsh, Gianfranco
(
ed.
)
-
2012
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012875623
Saved in:
6
Affordable innovation rejection attitudes : conceptualisation, scale development, and validation
Schaarschmidt, Mario
;
Walsh, Gianfranco
;
Hietschold, Nadine
- In:
International journal of innovation management : IJIM
26
(
2022
)
6
,
pp. 1-32
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013464143
Saved in:
7
Werteorientiertes Innovationsmanagement : empirische und normative Perspektiven
Raffée, Hans
;
Wiedmann, Klaus-Peter
- In:
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum …
,
(pp. 423-444)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288159
Saved in:
8
Innovationsmanagement in der Laserbranche als Kernbereich der optischen Technologien : Identifizierung kritischer Einflussfaktoren
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Kondering, Wiebke
;
Pankalla, Lars
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003826218
Saved in:
9
Integration von Geschäftskunden im Rahmen des Open-Innovation-Ansatzes in der Industrie
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Reeh, Marc-Oliver
;
Pankalla, Lars
; …
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003814839
Saved in:
10
Die Identifikation von Lead-Usern in virtuellen Communities : eine empirische Untersuchung ihrer Verhaltensmerkmale in Bulletin-Boards
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Pankalla, Lars
;
Ramlow, Felix
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003853856
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