Showing 1 - 10 of 3,608
"David Meerman Scott's marketing bible has become a modern day business classic. This is the book every ambitious, forward-thinking, progressive marketer or publicist has at the front of their shelf. Business communication has changed over the recent years. Creative ad copy is no longer enough....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009313307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009427268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011951483
"The second edition of Digital and Social Media Marketing is an up to date, industry-led results-driven guide to digital marketing. Mixing academic theory with practical examples from a range of different organisations worldwide, it provides insight into, and techniques to enable, the creation,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012134385
Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler stellen die Erkenntnisse der Markentheorie dar und Praktiker aus verschiedenen Industriezweigen schildern, wie die Instrumente der Markenführung im Netz konkret eingesetzt werden. Da sich das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018452
So recherchieren Sie treffsicher und knüpfen wertvolle Kontakte: effektives Networking mit Xing, LinkedIn, WhatsApp -- So gestalten Sie Ihre Eigen-PR wirkungsvoll: persönliche Website, SEO-Tools, Google Analytics, Blog, SlideShare, Twitter, Facebook, YouTube -- So sortieren Sie Ihre...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020329
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515858
Das Internet entwickelt sich immer stärker zum Leitmedium für die Unternehmens- und Markenkommunikation. Eine Vielzahl von Kommunikationsinstrumenten gibt den Unternehmen neue Kontaktmöglichkeiten mit dem Kunden. Markenmanager stehen vor der Herausforderung, diese Instrumente im Sinne der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015479