Showing 1 - 10 of 50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009244470
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003516945
Unternehmensebenen -- Interne Serviceorientierung zur Schaffung von Wert für den internen Kunden -- Entrepreneurial Service Management … Dienstleistungen – Managementherausforderungen zwischen interner und externer Kundenorientierung -- Moderierende Effekte der … Ergebnisfairness auf den Service-Encounter -- Impact of Front-line Employee Performance on Brand Perception – a Case from AUDI AG …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424897
Gesundheitswesen -- Effizienz im Kundenbeziehungsmanagement -- Produktivitätsmanagement in Aus- und Weiterbildung durch Service …- und Weiterbildung durch Service Engineering Die Herausgeber Prof. Dr. Klaus Möller ist Direktor des Instituts für …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020834
in the Future: How Can Firms Nurture Service Superiority -- Integrierte Kundenorientierung als Treiber der Service …Grundlagen und Strategien der Service Excellence -- Service Excellence -- Insights into Service Excellence -- Competing … Industriegüterherstellern -- Das Absolventennetzwerk der Universität Mannheim -- Service-Design, Innovations- und Qualitätsmanagement …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014007825
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901859
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012511312
Service Enterprise Integration is developing a business paradigm that is of considerable interest in both the "push … transformation of IBM into a service enterprise and the labeling of its new business model as "On-Demand Business." Manufacturing … research and practice have done considerable work on the problem of service productivity. In fact, this work has extended the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520628