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Hochschulschrift
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Bibliography included
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Handbuch
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Bibliografie
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Glossary included
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Bibliographie
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Undetermined
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Pepels, Werner
13
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Daymon, Christine
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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International Association of Business Communicators
3
Chartered Institute of Marketing
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Duncker & Humblot
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
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IGI Global
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Trends in Business Communication <Veranstaltung> <8., 2020, Online>
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Verlag Dr. Kovač
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Advertising and Consumer Psychology Conference <11, 1992, Chicago, Ill.>
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American Marketing Association
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Apollon-Hochschule der Gesundheitswirtschaft <Bremen>
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Berliner Wissenschafts-Verlag
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De Gruyter Mouton
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Europäisches Symposium zum 20. Jubiläum des Lehrstuhls Markt und Konsum der Universität Hannover <1996, Hannover>
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Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <22., 2022, Hamburg>
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Universität Dortmund / Referat für Öffentlichkeitsarbeit und Wissenstransfer
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Verband Schweizer Presse
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Vserossijskij Zaočnyj Finansovo-Ėkonomičeskij Institut
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W. Kohlhammer GmbH
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Winter Educators' Conference <1985, Phoenix, Ariz.>
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ibidem-Verlag
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SpringerLink / Bücher
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Basler Schriften zum Marketing
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Research
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essentials
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Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
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Springer eBook Collection
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Journal of business research : JBR
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Marketing communication : new approaches, technologies, and styles
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Journal for global business advancement : JGBA
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Journal of marketing communications
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Political marketing in the United States
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Routledge interpretive marketing research
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Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
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Absatzwirtschaft und Konsumforschung
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Advances and opportunities with big data and analytics (AOBDA)
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Bonner Hefte für Marktforschung
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
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International journal of e-entrepreneurship and innovation : IJEEI ; an official publication of the Information Resources Management Association
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Journal of marketing
2
Kommunikationspolitik im 21. Jahrhundert
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Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
2
Schriften zur Handelsforschung
2
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
2
SpringerBriefs in Business
2
Virale Kommunikation : Möglichkeiten und Grenzen des prozessanstoßenden Marketings
2
Wert und Werte der Marketing-Kommunikation
2
A Ronald Press Publication
1
A joint publication of the Jossey-Bass business & management series and the International Association of Business Communicators
1
Agribusiness Innovation and Contextual Evolution, Volume I : Strategic, Managerial and Marketing Advancements
1
American journal of agricultural economics
1
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska / H
1
Arbeitspapier / Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Arbeitspapier / Universität Erlangen-Nürnberg, Betriebswirtschaftliches Institut, Lehrstuhl für Marketing
1
BAW-Texte / Reihe Kommunikation
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Beck-Wirtschaftsberater im dtv
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CSR communication practices in the Portuguese agri-food sector : national clusters as case study
Teixeira, Fernando Gil
;
Marta-Costa, Ana
;
Paço, …
- In:
Agribusiness Innovation and Contextual Evolution, …
,
(pp. 103-130)
.
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014541979
Saved in:
2
Exploring the influence of digital communication tools on reputation and loyalty : a study of agri-food firms
Conti, Emanuela
;
Gabbianelli, Linda
;
Pencarelli, Tonino
- In:
Embracing Sustainability Management Through Excellence …
,
(pp. 75-89)
.
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014584556
Saved in:
3
Communication of soft information : reputation and imperfect enforcement of reporting quality
Choi, Jay Pil
;
Kristiansen, Eirik Gaard
;
Nahm, Jae
- In:
Journal of economic behavior & organization : JEBO
136
(
2017
),
pp. 91-106
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011852630
Saved in:
4
A review of two decades of research on language in international and multicultural
marketing
(1997-2020)
Park, Yung-Hwal
;
Lehnert, Kevin
- In:
International journal of business environment : IJBE
13
(
2022
)
2
,
pp. 188-211
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013198082
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5
Facial expressions and recognitionfor the communication of thoughtsand emotions in business and
marketing
Vlachou, Styliani
- In:
Biometrics and neuroscience research in business and …
,
(pp. 99-116)
.
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014560327
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6
Unternehmerische Ernährungskommunikation und -verantwortung : eine konstruktivistische Betrachtung im Kontext von Nachhaltigkeit
Bartelmeß, Tina
-
2020
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7
Die konsumentenorientierte Kommunikation von Corporate Social Responsibility in Ernährungsindustrie und Lebensmittelhandel
Gider, Denise
-
2017
-
[1. Auflage]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011722179
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8
Leadership and the provision of safe food
Hennessy, David A.
;
Roosen, Jutta
;
Miranowski, John A.
- In:
American journal of agricultural economics
83
(
2001
)
4
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pp. 862-874
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9
Qualitätskommunikation : konzeptionelle Grundlagen
Meyer, Christian
-
2009
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Die Ernährungswirtschaft im Scheinwerferlicht der Öffentlichkeit
Böhm, Justus
(
contributor
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-
2009
-
1. Aufl.
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