Showing 1 - 10 of 41
We empirically analyze the role of e-Commerce and brick-and-mortar retailers in discovering new bestsellers in the book market, using the German market as an example. Using an AR(1)-Process, we find that when a title becomes a bestseller sales increase in e-Commerce and decrease in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012208398
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771596
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003337537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003851848
Der Buchhandel erlebt aufgrund von Internet und Digitalisierung derzeit einen signifikanten Veränderungsprozess, der … Buchhandel - Änderung des Selbstverständnisses der Buchhändler in einem interaktiven und vernetzten Umfeld - Profilierungen durch …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003898621
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003914383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008857228
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003953081
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008780453
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003598938