Showing 1 - 10 of 4,075
This book is the first to focus exclusively on International direct marketing (IDM), integrating state-of-the-art knowledge, best practice and unique data. The first part is a comprehensive, well-structured review, covering all relevant sources from academic journals to practitioner magazines....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520744
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003380504
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002956696
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014272594
Verlagsinfo: Das Lehrbuch von Prof. Werner Pepels hilft, das komplexe Gebiet des Käuferverhaltens zu durchdringen. Konsequent didaktisch aufbereitet stellt es alle wichtigen Aspekte des Käuferverhaltens dar. Neben den Grundlagen der Kaufentscheidungen gibt es vertieften Einblick in das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002896413
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000626940
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000426971
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000784676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002109992