Showing 1 - 10 of 6,691
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003789918
"In this book, Mats Alvesson aims to demystify some popular and upbeat claims about a range of phenomena, including the knowledge society, consumption, branding, higher education, organizational change, professionalization, and leadership. He contends that a culture of grandiosity is leading to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010189644
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011403744
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558758
Strukturgleichungsmodell zeigt bei der Hälfte der untersuchten Marken den stärksten Einfluss vom Markenimage auf die PKW-Kaufabsicht. Bei 2 … Marken ist der Einfluss des Herkunftslandes auf die Kaufabsicht im Vergleich zum Markenimage und der Preiswahrnehmung stärker …. Bei weiteren 2 Marken zeigt sich der stärkste Einfluss von der Preiswahrnehmung auf die Kaufabsicht. Die Ergebnisse bieten …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009480944
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000883454
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000866006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000867987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000767789