Showing 1 - 10 of 10,808
Part I - Value Creation and Selling Services -- Part II - Business Negotiations and Sales in B2B -- Part III - Using … Technology and Innovation to Increase Sales and Study Consumers -- Part IV - Selling More or Consuming Less? …This book examines key aspects of selling and the sale of goods and services in B2C and B2B. Renowned scholars and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013504697
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011697214
Kaufprozesse fördern Eine Schritt-für-Schritt-Anleitung für das Kaufprozessorientierte Marketing: Bottom-up Der Autor Dr. Marc … Bücher und Fachbeiträge zum Thema Kaufverhalten und Kommunikation sowie Lehrbeauftragter für Marketing an der Universität St …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012805674
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456581
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010382583
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011528634
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008760388
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009237553
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010443122