Showing 1 - 10 of 3,509
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013373175
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012621540
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013175303
This article presents a two-part classroom exercise that requires students first to identify their source of moral authority, and second to use that moral authority to make a moral judgment, establish moral intent, and engage in moral behavior [Jones 1991]. First, students identify their moral...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014103557
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014285249
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011537300
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009388763
Im vorliegenden Beitrag werden zunächst zentrale Herausforderungen auf dem Gebiet der Consumer Science in Forschung und Lehre benannt. Darauf aufbauend wird das Konzept des Masterstudiengangs Consumer Science an der TU München erläutert und schließlich ein Ausblick gegeben.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003510240
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010367470
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011498220