Showing 1 - 10 of 10,639
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014282435
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009619151
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008991793
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011924367
Klappentext: Wann und wie lernen und verändern sich gesellschaftliche Akteure in Richtung einer nachhaltigen Entwicklung? Welche Bedingungen sind hierfür erforderlich und welche hinderlich? Welche Rolle können Unternehmen und Konsument/innen dabei übernehmen? Diesen Fragen geht das Buch...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003440491
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003501046
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009710514
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010228641
That institutions matter is widely accepted among economists and so are social norms as an important category of informal institutions. Social norms matter in many economic situations, but in particular for markets. The economic literature has studied the interrelation between markets and social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010350951