Showing 1 - 10 of 29
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658275
Die beiden produktiven Autorinnen (Referentinnen und Kommunikationstrainerinnen, vgl. BA 8/09, BA 11/06 u.a.) wenden sich an Praktiker in Unternehmen. Den inhaltlichen Schwerpunkt legen sie auf den kommunikativen Umgang mit dem Kunden, auf die 1. Reaktion bei Beschwerden. Sie behandeln damit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836844
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003934856
Part 1. Principles of managing customer relationships. Evolution of relationships with customers; Thinking behind customer relationships -- Part 2. "IDIC" implementation process: a model for managing customer relationships. Customer relationships: basic building blocks of IDIC and trust;...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001795353
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004254055
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004444948
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004379253
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004391636
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004682114