Showing 1 - 10 of 11
This study investigates what creates value for customers and how providers canimprove value for their customers. A comprehensive analytical model with a fourstepapproach is presented and applied in the field of financial services. In a firststep, the main customer value drivers are identified...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005861508
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001582140
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003967564
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901109
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003903310
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003681621
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003943224
Dynamische Interaktionen stellen einen zentralen Bestandteil für das heutige Verständnis von Marketing dar. Die Idee, dass Interaktionen an sich bereits einen Wert für den Kunden darstellen, ist zunehmend akzeptiert. In der vorliegenden Dissertation werden jüngste Entwicklungen bezüglich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009714998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359525
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003802509