Showing 1 - 9 of 9
Grundlagen -- Digitales und Services -- Service Engineering -- Service-Strategie -- Service Innovation -- Service Design -- Service-Modellierung -- Service Management und Service Operations -- Dienstleistungsqualität -- Interaktionsarbeit in Dienstleistungen -- Glossar
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402710
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009554814
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012055854
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009528947
Vorwort -- 1 Grundlagen und Besonderheiten von Dienstleistungen -- 2 Dienstleistungen und IT -- 3 Grundlagen des Service Engineering -- 4 Dienstleistungsstrategie -- 5 Service Design -- 6 Modellierung von Dienstleistungen -- 7 Modellierung von IT-Dienstleistungen -- 8 Management und Betrieb von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015936
The divestiture of a business unit — also known as a “carve-out” — is a common strategy used by multi-business organizations to adjust their business portfolios in response to a change in business strategy, and legal or regulatory pressures. In a typical divestiture, systems that were...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013048778
Health care services in German hospitals are causing immense expenses. Successful IT Governancemight help to support specific challenges for every organization with an adequate use of IT. Themarket structure of hospitals in Germany is very heterogeneous, e.g. in size and sponsorship. Thispaper...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005871028
Ziel des vorliegenden Vorhabens ist die Entwicklung einer Lösung zumortsunabhängigen Medizingerätemanagement im Klinikbetrieb. Standort oder Betriebsbereitschaftder über das gesamte Klinikum verteilten hochpreisigen mobilenmedizinischen Geräte sind oftmals unklar. Durch die Schaffung einer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009600697