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Sammelwerk
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Aufsatzsammlung
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50
Bibliography included
50
Conference paper
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Case study
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Fallstudie
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Reprint
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Konferenzschrift
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Conference proceedings
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Lehrbuch
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Handbuch
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Ratgeber
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Textbook
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Festschrift
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Firmeninformation
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Bibliografie
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Bruhn, Manfred
24
Keller, Kevin Lane
24
De Chernatony, Leslie
22
Baumgarth, Carsten
21
Burmann, Christoph
21
Esch, Franz-Rudolf
21
Fournier, Susan
21
Phau, Ian
20
Sarkar, Abhigyan
18
Melewar, T. C.
17
Fetscherin, Marc
16
Huber, Frank
16
Sattler, Henrik
16
Dawes, John
15
Meffert, Heribert
15
Khan, Imran
14
Sarkar, Juhi Gahlot
14
Ahlert, Dieter
13
Bang, Nguyen
13
Bauer, Hans H.
13
Diamantopoulos, Adamantios
13
Guzman, Francisco
13
Japutra, Arnold
13
Kapferer, Jean-Noël
13
Steenkamp, Jan-Benedict E. M.
13
Loureiro, Sandra Maria Correia
12
Romaniuk, Jenni
12
Sharp, Byron
12
Ko, Eunju
11
Olbrich, Rainer
11
Schmidt, Holger J.
11
Trinh, Giang
11
Veloutsou, Cleopatra
11
Christodoulides, George
10
Ekinci, Yuksel
10
Gunasti, Kunter
10
Rahman, Zillur
10
Sreejesh, S.
10
Uggla, Henrik
10
Foroudi, Pantea
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Markenverband
11
Springer Fachmedien Wiesbaden
11
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
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NetLibrary, Inc
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Information Resources Management Association
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Verlag Dr. Kovač
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
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Chambre de commerce et d'industrie de Paris
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Internationale Konferenz "DerMarkentag" <7., 2018, Koblenz>
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Lehmanns Media GmbH
2
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Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
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Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
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American Marketing Association
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Axel Springer Verlag
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Brandsboard e.V.
1
Bundesverband der Selbstbedienungs-Warenhäuser
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Daab GmbH <Köln>
1
Economist Intelligence Unit <London>
1
Edward Elgar Publishing
1
Egmont-Ehapa-Verlag <Stuttgart>
1
Ehapa-Verlag <Stuttgart>
1
Erasmus Research Institute of Management
1
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1
European University Institute
1
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
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Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Forschungsinstitut für Tourismus <Dresden>
1
Fraunhofer-Institut für System- und Innovationsforschung
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
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Global Brand Conference <11., 2016, Bradford>
1
Goethe-Universität Frankfurt am Main
1
Grey Düsseldorf GmbH & Co. KG
1
Handelskammer Deutschland-Schweiz
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Harvard Graduate School of Business Administration
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Henkel & Cie
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The journal of brand management : an international journal
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The journal of product & brand management
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28
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27
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26
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24
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Journal of marketing management : MM
23
The IUP journal of brand management : IJBRM
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22
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22
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20
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20
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Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
19
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Marken-Management : Jahrbuch für Strategie und Praxis der Markenführung
Frankfurt, M. : Dt. Fachverl.
-
2008/09(2008) - 2010/11(2010); damit Ersch. eingest.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003608281
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2
Konsumentenverhalten in ereignisinduzierten Markenkrisen : der Einfluss der Markenbeziehungsqualität
Weißgerber, Anja
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420222
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3
Wie Werte Marken stark machen : mit dem Leitsystem für werteorientierte Markenführung mehr gesellschaftlichen Impact erzielen
Rieke, Nina
;
Schwingen, Hans-Christian
-
2021
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012630983
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4
Konsumentenverhalten in ereignisinduzierten Markenkrisen : Der Einfluss der Markenbeziehungsqualität
Weißgerber, Anja
-
2007
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515496
Saved in:
5
Erfolgsfaktor Marke : vom Warenzeichen zum integrierten Markenmanagement
Feldenkirchen, Wilfried
- In:
Geschichte - Unternehmen - Archive : [Festschrift für …
,
(pp. 423-448)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014561758
Saved in:
6
The price premium induced by branding : a health care case study
Kick, Markus
-
2015
Germany
's statutory health insurance (SHI) system has been radically changed in the year 2009 by the introduction of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011925937
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7
Relationship of advertising appeals, corporate reputation and brand advocacy : the mediation role of brand loyalty
Mahmood, Asif
;
Haider, Syed Zeeshan
- In:
LogForum : elektroniczne czasopismo naukowe z dziedziny …
16
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2020
)
2
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pp. 287-298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012269836
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8
Brand evaluations in sponsorship versus celebrity endorsement
Schnittka, Oliver
;
Hofmann, Julian
;
Johnen, Marius
; …
- In:
International journal of market research
65
(
2023
)
1
,
pp. 126-144
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9
Corporate brand orientation : what is it? ; what of it? ; commentary
Balmer, John M. T.
- In:
The journal of brand management : an international journal
20
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2012/13
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9
,
pp. 723-741
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010234982
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10
The role of MNC's subsidiaries in creating multinational corporte brand
Khojastehpour, Morteza
;
Johns, Raechel
- In:
Journal of strategic marketing
23
(
2015
)
6
,
pp. 512-525
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011478809
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