Showing 1 - 10 of 4,018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012880704
Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und entwickelt sich langsam aus der Experimentierphase zu einem wesentlichen Baustein der Marketing-Strategie von Unternehmen. Dabei kristallisieren sich immer mehr Standards und allgemeingültige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011880430
Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und entwickelt sich langsam aus der Experimentierphase zu einem wesentlichen Baustein der Marketing-Strategie von Unternehmen. Dabei kristallisieren sich immer mehr Standards und allgemeingültige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012173285
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013550371
archetypes in advertising and assess them from a consumer engagement perspective. The study focused primarily on two main …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014230646
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011290179
1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192340
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003685381
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009535386
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012427422