Showing 1 - 10 of 1,203
Choose profit over market share -- Learn to compete peacefully -- Change the way you form your assumptions -- Use internal data to find profit opportunities -- Uncover preferences and willingness to pay -- Optimize your marketing mix to capture the highest additional profit -- Raise your prices...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003253443
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000083249
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000087788
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000091537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000847301
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000696517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000780716
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012105486
Zunehmende Diskontinuitäten und fortschreitende Marktsättigung sowie das Auftreten neuer Wettbewerber stellen den Bankbereich vor die Notwendigkeit, sein Geschäft strategisch auszurichten. Die vorliegende Arbeit hat sich zum Ziel gesetzt, ein Konzept zur strategischen Marketingplanung in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011960500
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011938793