Showing 1 - 10 of 432
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000430239
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001495107
1 Introduction -- 2 Government public relations: what is it good for? -- 3 Media relations -- 4 Public information campaigns -- 5 Crisis communication challenges in the public sector -- 6 Strategic communication planning in the digital age -- 7 Harnessing social media effectively on behalf of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013176030
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004351011
Der Wertschöpfungsbeitrag von Corporate Publishing -- Kundenbindung und Kundenloyalität -- Freie Berufe und Kundenloyalität -- Unternehmenskommunikation -- Gestaltung und Wirkung von Corporate Publishing.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016615
Darlegung des Reputationskonstrukts aus neo-institutionalistischer Perspektive -- Entwicklung eines dynamischen Reputationsverständnisses -- Rolle der Medien innerhalb der Reputationskonstitution -- M&A in der Wirtschaftsberichterstattung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009420358
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000359684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010225752
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010253495