Showing 1 - 10 of 18
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003781250
Die Bedeutung von Emotionen und Affekten bei ökonomischen Entscheidungen wird seit mehreren Jahren in der ökonomischen Literatur diskutiert (z. B. Rabin, 1998). Eine Erklärung der empirischen Evidenz in diesem Bereich, die über eine bloß phänomenologische Ebene hinausgeht, verlangt eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010296816
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003839574
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003868578
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008663302
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003982177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009569436
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011486571
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009272608
"This book provides an integrative guide to the modern, highly interdisciplinary, and complex field of consumer neuroscience. The aim is to provide a robust overview of the many theoretical and experimental domains involved, thereby balancing depth and breadth of presentation. The material is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013284935