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1. Disruptions and value in the interactive digital media marketplace / Omar El-Sawy and Francis Pereira -- 2. A comparison of pricing strategies for digital goods / Peng Lei, Kristy Shi and Tahani Iqbal -- 3. The case for variable pricing of IDM / Ankit Bansal, Desai Mayura Manohar and S....
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Das klassische Marketing wird heutzutage durch verschiedene Möglichkeiten der Internetkommunikation und der digitalen Medien ergänzt, die über alle Sparten hinweg in zunehmendem Masse relevant werden. Im vorliegenden Band, der den Titel 'Verlagsmarketing' von Ulrich Huse in idealer Weise...
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Savings and Investment Function -- Risk Management Function -- Liquidity Function -- Connectivity, Organization Behemoths and …
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Geschäftsführerin des Instituts für Nachhaltiges Management und Program Director für Kommunikationsmanagement, E-Business und Social … Media Management an der SRH Hochschule Berlin. Prof. Dr. Ian Towers ist Program Director für Business Administration an der …
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In the emerging market of online video services, new media entrants and traditional gatekeepers are making efforts to reinvent the dominant modes of video supply and consumption while fighting for market power and customer lock-in. This article studies, through a number of U.S. and European...
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