Showing 1 - 10 of 19,112
Allgemeine Grundlagen des Marketing -- Marketing-Ziele -- Marketing-Strategie -- Marketing-Instrumente -- Entwicklung … einer geschlossenen Marketing-Konzeption. … im Marketingmix konsequent weiterentwickelt. "Dieses kompakte, aktuelle und umfassende Marketing-Lehrbuch vermittelt …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516850
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003583040
Marketing 4.0: Erfolgsorientierte Kommunikation in Zeiten der Digitalisierung. Erfolgreiches Marketing ist entscheidend … Markt. In einer solchen Situation gilt es, sich mit einem Omnichannel-Marketing von den Wettbewerbern abzuheben. Dieser …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011542296
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000667810
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515176
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003263628
The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting … and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing … fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. Further, it addressed diverse …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192306
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001689478