Showing 1 - 10 of 5,579
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011612639
Hirschman's Exit, Voice, and Loyalty highlights the role of “voice” when individuals confront an unexpected deterioration in quality. Yet, voice has received little attention. To motivate our empirical analysis, we develop a simple model of voice as the equilibrium of a relational contract...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011646339
Preisfindung bei Innovationen als Analysegegenstand im Marketing Preistheorie als theoretischer Bezugsrahmen und Entwicklung einer beziehungsorientierten Preistheorie als Analyserahmen Preiszufriedenheit und Innovationstypologie Modell zur Bildung und Wirkung von Preiszufriedenheit bei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002403728
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001737351
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001668585
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002678229
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003555800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002845862
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003280089
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003494469