Showing 1 - 10 of 1,221
the current state of interaction research with special focus on service marketing and service purchasing processes. A … identified three different approaches of successful interactions between service providers and potential buyers during marketing … market ; service marketing ; service purchasing …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009424474
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010518021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002896378
Inhalt:Dienstleistungsnetzwerke als Analyseobjekt: Definition und Systematisierung Erfolgsmessung in Dienstleistungsnetzwerken Modelle zur direkten Erfolgsmessung Empirische Überprüfung Wesentliche Kennzeichen des Tertiären Sektors in Deutschland sind hohe Wachstumsraten und intensiver...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001823480
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011626472
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014580827
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013430922
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013328508
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013421303
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014012606