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"Integrating consumer behaviour, digital marketing, digital platform management, web analytics and marketing insights, Digital Consumer Management provides a holistic understanding - from a brand perspective - of the management of consumers and consumption in the digital ecosystem. Chapters...
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Foreword: the bright side of social media / Ashesh Mukherjee -- Foreword: the dark side of social media / Leyland Pitt -- A framework for the dark side of social media -- A framework for the dark side of social media : from digital drama to digital over-engagement / Angeline Close Scheinbaum --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011664082
Rommerskirchen ist Professor für Philosophie und Soziologie an der Hochschule Fresenius. Er beschäftigt sich in der Forschung und in …
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Das (Social) Web stellt innovative Möglichkeiten bereit, Meinungen und Einstellungen frei von methodischen Verzerrungen auf der Basis freiwillig geäußerter Konsumentenstatements zu untersuchen. Anhand von neuartigen Verfahren wie etwa der Computerlinguistik untersucht Daniel Wagenführer...
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mit Schwerpunkt Marketing, speziell Konsumentenverhalten · Praktiker in Marketing und Marktforschung bei Anbietern von …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016448
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Foreword: the bright side of social media / Ashesh Mukherjee -- Foreword: the dark side of social media / Leyland Pitt -- A framework for the dark side of social media -- A framework for the dark side of social media : from digital drama to digital over-engagement / Angeline Close Scheinbaum --...
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