Showing 1 - 10 of 808
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009725639
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010381497
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010469369
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011478336
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002610912
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012296853
Global economic fluctuation, post-Brexit challenges, changes in the landscape of corporate social responsibility are pushing managers to build sustainability into the performance of marketing mix. Traditional marketing is no longer able to address all the issues in modern markets. This led to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012101405
Akzeptanz von ökologischen Produktalternativen als Marketingherausforderung -- Ökologische Produktalternativen als ökologische Innovationen -- Einflussfaktoren auf den Adoptionsprozess -- Kognitions- und verhaltenswissenschaftliche Betrachtung sowie schematheoretische Grundlagen zur Akzeptanz...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402340
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013371015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013537562