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Hochschulschrift
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Galeotti, Andrea
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Anderson, Simon P.
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Baik, Alicia
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Esch, Franz-Rudolf
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Kazbare, Laura
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Larson, Nathan
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Rheinwerk Verlag
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Leitfaden Online-Marketing ; [Bd. 1]
3
Handbuch der Marktforschung
2
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
2
Journal of marketing communications
2
Young consumers : insight and ideas for responsible marketers
2
A master class in brand planning : the timeless works of Stephen King
1
Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
1
Bridging the gap between advertising academia and practice
1
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Die neue Macht des Marketing : wie Sie Ihr Unternehmen mit Emotion, Innovation und Präzision profilieren
1
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
1
Discussion paper / Tinbergen Institute
1
Edition S + W - Steuer- und Wirtschaftsverlag
1
Faculty & research / Insead : working paper series
1
Games and economic behavior
1
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
1
Handbuch Kommunikationsmanagement
1
Instrumente zur Gestaltung von After Sales Services
1
International advertising and communication : current insights and empirical findings
1
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
1
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
1
JMM : the international journal on media management
1
Journal of advertising research
1
Journal of agricultural and applied economics : JAEE
1
Journal of electronic commerce in organizations : the international journal of electronic commerce in modern organizations ; an official publication of the Information Resources Management Association
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
KulturKommerz
1
Kulturspezifik in der europäischen Wirtschaftskommunikation
1
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Mathematical social sciences
1
Measuring and managing brands
1
Media-Perspektiven
1
Mobilität und Marketing : wie und warum das Marketing mobil wird
1
Omega : the international journal of management science
1
Operations research
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Praxisforum Medienmanagement
1
Quantitative marketing and economics : QME
1
Reihe Medien-Skripten : Beiträge zur Medien- und Kommunikationswissenschaft
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Rheinwerk computing
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Folse, Judith Anne Garretson
;
Netemeyer, Richard G.
; …
- In:
Journal of advertising : official publication of the …
41
(
2012
)
1
,
pp. 17-32
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009536717
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2
Mediaplanung : methodische Grundlagen und praktische Anwendungen
Unger, Fritz
(
contributor
); …
-
2007
-
5., aktualisierte und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003375306
Saved in:
3
Mit Zielgruppen kommunizieren: finanzspezifische Zielgruppen
Dierks, Sven
- In:
Handbuch Kommunikationsmanagement
,
(pp. 97-108)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003314890
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4
Kaufkraft kennt keine Altersgrenze : ein kritischer Beitrag zur Werberelevanz von Alterszielgruppen
Müller, Dieter K.
- In:
Media-Perspektiven
(
2008
)
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,
pp. 291-298
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Markenmanagement in Video- und Computerspielen : Wege zur erfolgreichen Integration von In-Game-Advertising in die Kommunikationsstrategien von Unternehmen
Gaca, Christian
-
2008
-
1. Aufl.
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Testminonials in der Werbung
Hasslinger, Roswitha
- In:
Handbuch der Marktforschung
,
(pp. 121-126)
.
2007
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Grundlagen des Marketing
Langweg, Armin
;
Beckmann, Klaus J.
- In:
Symbolisch-emotionales Marketing für den ÖPNV : …
,
(pp. 20-26)
.
2007
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Mediaplanung : Methodische Grundlagen und praktische Anwendungen
Unger, Fritz
(
contributor
)
-
2007
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5., aktualisierte und erweiterte Auflage
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Medienkonkurrenz auf dem Werbemarkt : Zielgruppendifferenzierung in der Angebotsstrategie der Werbeträger Presse, Rundfunk und Fernsehen
Korff-Sage, Kirsten
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1999
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Model's age and target's age : effects on emotions towards and beliefs about an ad
Chevalier, Corinne
;
Lichtlé, Marie-Christine
- In:
Bridging the gap between advertising academia and practice
,
(pp. 133-150)
.
2017
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