Showing 1 - 10 of 341
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011631924
Markt- und Kommunikationsbedingungen für Verlage -- Ambient-Marketing als Option der Zielgruppenansprache -- Altersspezifisches Mediennutzungsverhalten -- Akzeptanz und Bewertung von Ambient-Marketing durch die Generationen Y, X sowie 50plus -- Implikationen für die Marketingpraxis. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019595
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011634276
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011596086
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010196469
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009787933
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011532969
This paper shows how a firm can use non-targeted advertising to exploit consumers' desire for social status. A … monopolist sells multiple varieties of a good to consumers who each care about what others believe about his wealth. Advertising …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011382751
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013162684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009740981