Showing 1 - 10 of 6,010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013209563
Soziale Interaktionen haben einen wesentlichen Einfluss auf die von Konsumenten präferierten Marken, ihre Kaufentscheidungen, auf die empfundenen Emotionen während des Kaufprozesses sowie zukünftige Konsumabsichten. Gleichwohl beschränken sich diese Interaktionen nicht nur auf die reale...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009664307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011574530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011880571
It is widely accepted in word-of-mouth (WOM) research that weak ties have a greater macro-level impact than strong ties on the spread of WOM and that marketers should thus intentionally stimulate WOM between weak ties to optimize a given WOM campaign. Here, we challenge this idea based on the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012120167
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009503895
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014434733
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011478894
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011626439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013355038