Showing 1 - 10 of 13,718
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012521396
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010439809
Extending a brand beyond its original product category is a major strategy for long-term profitability. A brand owner … can internalize the development of the extension product, or license the brand to an external partner in order to exploit … the licensee’s better capabilities and higher efficiency on the targeted market. Brand extension is characterized by the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012110428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011584263
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010527090
competition between the retailers store brand (SB) and a manufacturers national brand (NB). In our model, there is ex …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011775701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011517602
Klappentext: Die Wahl der richtigen Markenstrategie ist einer der zentralen Erfolgsfaktoren bei der Einführung neuer Produkte. Diese werden in der betrieblichen Praxis oftmals nicht unter einer neuen eigenständigen Marke sondern unter einer im Markt bereits etablierten und beim Verbraucher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001697171
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009775619