Showing 1 - 10 of 3,150
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003784254
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003907890
What does it mean to have a "good" or "bad" reputation? How does it create or destroy value, or shape chances to pursue particular opportunities? Where do reputations come from? How do we measure them? How do we build and manage them? Over the last twenty years the answers to these questions...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009574816
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001825905
erlebnisorientierter Veranstaltungen auf das Image des Eventveranstalters betrachtet. Hierbei wurde der gesamte Wirkungsprozess des … angestrebten Auswirkungen auf das im Mittelpunkt stehende Unternehmen, auf Produkt und Marke. Erstmals wird das Konstrukt Flow …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003307884
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003526941