Showing 1 - 10 of 9,036
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002071259
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003973178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001728873
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011575582
We study the effects of retailer in-store media on distribution channel relationships. With modern communication technology, retailers can open in-store media (ISM) in their stores and allow manufacturers to advertise in-store. We show that ISM has an important role in coordinating a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014212856
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003885447
Emotionen sind ein wichtiges Gebiet in der Marketingforschung, da sie in der Kaufsituation das Kundenverhalten bestimmen können. Emotionale Veränderungen aufgrund des Alterungsprozesses sind ein weiteres wichtiges Forschungsgebiet. Bis heute besteht bezüglich der Kombination dieser...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003869538
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468093
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003468177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008822794