Showing 1 - 10 of 2,248
Preface -- Introduction: making marketing accountable -- Delivering to the marketing accountability mandate -- Lessons from the quality movement -- Language, measures, and metrics: establishing standards -- Marketing's search for a common language -- Measuring brand preference -- Measuring...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011406935
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011989967
Einführung -- Grundlagen der Arbeit -- Theoretische Bezugspunkte -- Lösungskompetenz als Mittel zur Wertschaffung -- Preiskompetenz als Mittel zur Wertaneignung -- Modellbildung und Ableitung der Hypothesen -- Quantitative empirische Untersuchung -- Zusammenfassung und Implikationen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003480574
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009546112
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009515634
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012051524