Showing 1 - 10 of 1,152
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012162915
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009303906
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009735582
Form als Botschaft -- Der Einfluss von Architektur auf die Markenwahrnehmung. …Über die Architektur von Gebäuden lassen sich Botschaften formulieren, die von Konsumenten implizit wahrgenommen und … Verarbeitungsmechanismen bei der Assoziationsbildung durch Architektur zusammenwirken. Dabei weist der Autor empirisch nach, dass sich dadurch …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402843
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011982005
The aim of the paper is the alignment of C.G. Jung's (1954) archetypes and Aaker's (1997) brand personality framework in the context of advertising. C.G. Jung's theories had a tremendous impact on psychology. David Aaker and his daughter Jennifer are seen by many as the branding gurus. Despite...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015803
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011810911
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011403354
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014457796