Showing 1 - 10 of 2,560
Editor's preface / Gabriele Siegert, M. Bjørn von Rimscha, and Stephanie Grubenmann -- Information and disinformation about advertising / Kati Förster and Ulli Weish -- Information and disinformation through advertising / Roland Mangold -- Information about users / Andrew McStay -- Inclusion...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011435593
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011863282
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003836854
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008902513
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010199764
lauter werdendem Ruf nach fairerer, wirkungsbasierter Attribution über alle Marketing-Kanäle hinweg zielt die vorliegende … Digital Strategie und Daten Strategie in einer Beratung für datengetriebenes Marketing. Sie promovierte bei Prof. Dr. David M …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403307
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012293067
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008968775
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012119121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010464274