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Pepels, Werner
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Bruhn, Manfred
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Koschnick, Wolfgang J.
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Wheeler, Alina
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Baack, Donald
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Clow, Kenneth E.
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Belch, George E.
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Olšanová, Květa
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Reeve, Belinda
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Rennhak, Carsten
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American Marketing Association
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Springer Fachmedien Wiesbaden
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International Association of Business Communicators
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AMA Summer Academic Conference <2023, San Francisco, Calif.>
2
Advertising Research Foundation
2
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
2
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
2
Symposium Industrielle Kommunikation <1977, Darmstadt>
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Technische Universität Braunschweig
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AMA Summer Academic Conference <2019, Chicago, Ill.>
1
AMA Winter Academic Conference <2021, Online>
1
Advertising and Consumer Psychology Conference <23, 2004, Montréal>
1
Akademie für Naturschutz und Landschaftspflege
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Axel Springer AG / Marketing Anzeigen
1
Axel Springer Verlag, Marketing Anzeigen
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Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher
1
Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln>
1
Bundesforschungsanstalt für Naturschutz und Landschaftsökologie
1
Centro de Estudios Financieros <Madrid u.a.>
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Copenhagen Symposium <1, 1989>
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Deutscher Marketing-Tag <34, 2006, Düsseldorf>
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Deutscher Marketing-Verband
1
Deutschland / Bundesministerium für Wirtschaft und Technologie
1
Dialog Marketing Competence Center <Kassel>
1
Duncker & Humblot
1
Economist Conference Unit <London>
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Fakultät Wirtschafts- und Sozialwissenschaften, Universität Hohenheim
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Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Institut für Freie Berufe
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
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Gesellschaft Werbeagenturen
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Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
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Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
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Institut für Volkswirtschaftslehre <Ilmenau>
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Interdisziplinäre Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <22., 2022, Hamburg>
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International Workshop on Dynamic Competitive Analysis in Marketing <1995, Montréal>
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Internationale Handelstagung <1987, Rüschlikon>
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J. L. Kellogg Graduate School of Management
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Kongress der Deutschen Marktforschung <25, 1990, Bonn>
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Kyi͏̈vs'kyj nacional'nyj torhovel'no-ekonomičnyj universytet
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Journal of historical research in marketing
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International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
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Central European business review : CEBR
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Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
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Food policy : economics planning and politics of food and agriculture
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European journal of operational research : EJOR
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Integrierte Kommunikation in Theorie und Praxis : betriebswirtschaftliche und kommunikationswissenschaftliche Perspektiven ; mit Meinungen und Beispielen aus der Praxis
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International journal of consumer studies
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Journal of marketing
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Heimatpflege zwecks Suppenpromotion : zum Einsatz von Lichtbildern und Filmen in der Schweizer Lebensmittelbranche am Beispiel von Maggi
Zimmermann, Yvonne
- In:
Zeitschrift für Unternehmensgeschichte
52
(
2007
)
2
,
pp. 203-226
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003554065
Saved in:
2
Applying industry practices to promote healthy foods : an exploration of positive
marketing
outcomes
Bublitz, Melissa G.
;
Peracchio, Laura A.
- In:
Journal of business research : JBR
68
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2015
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12
,
pp. 2484-2493
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011399520
Saved in:
3
Picturing food : the visual style of teen-targeted food
marketing
Ellison, Kirsten
;
Truman, Emily
;
Elliott, Charlene
- In:
Young consumers : insight and ideas for responsible …
24
(
2023
)
3
,
pp. 352-366
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014302696
Saved in:
4
Alte und neue Wege des Gemeinschaftsmarketings für Agrarprodukte und Lebensmittel
Kliebisch, Christoph
;
Rugge, Matthias
-
Fakultät Wirtschafts- und Sozialwissenschaften, …
-
2007
Centralen
Marketing
-Gesellschaft der Deutschen Agrarwirtschaft (CMA) ist das Gemeinschaftsmarketing jedoch vor allem in der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011070430
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5
A survey of game-theoretic models of cooperative advertising
Jørgensen, Steffen
;
Zaccour, Georges
- In:
European journal of operational research : EJOR
237
(
2014
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1
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6
On pure-strategy nash equilibria in a duopolistic market share model
Binner, Jane M.
;
Ciardiello, F.
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Fletcher, L. R.
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- In:
International game theory review
21
(
2019
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7
Food industry approach to rising prevalence of children obesity in the Czech Republic
Olšanová, Květa
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Central European business review : CEBR
3
(
2014
)
3
,
pp. 7-15
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010529020
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8
Food
marketing
to children : review of the issue for further exploration
Olšanová, Květa
- In:
Central European business review : CEBR
2
(
2013
)
3
,
pp. 43-50
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010344402
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9
Investors' reactions to company advertisements : the persuasive effect of product-featuring ads
Aspara, Jaakko
;
Chakravarti, Amitav
- In:
European journal of marketing : EJM
49
(
2015
)
5/6
,
pp. 943-967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011298075
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10
Competitiveness and advertising in Greek food and beverage manufacturing firms
Notta, Ourania
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Vlachvei, Aspassia
- In:
Marketing and management sciences : proceedings of the …
,
(pp. 140-146)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003950573
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