Showing 1 - 10 of 12,781
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001251796
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003980303
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009485877
In this study, the authors conduct a systematic investigation on the evolution in the effectiveness of two important marketing mix instruments, advertising and price, over the business cycle. Analyses are based on 163 branded products in 37 mature CPG categories in the UK, and this for a period...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013116504
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013163666
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012391416
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011697337
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011596853