Showing 1 - 10 of 12,728
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion … Sponsoring im Zeitverlauf und mit der Methode des Growth Mixture Modelling, die erstmals im Marketing-Kontext eingesetzt wird …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion … Sponsoring im Zeitverlauf und mit der Methode des Growth Mixture Modelling, die erstmals im Marketing-Kontext eingesetzt wird …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009574578
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418545
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003741540
Time series models for count data have found increased interest in recent days. The existing literature refers to the case of data that have been fully observed. In the present paper, methods for estimating the parameters of the first-order integer-valued autoregressive model in the presence of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014047324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014230104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001251796
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004235003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004909846