Showing 1 - 10 of 12,801
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001697832
Country size matters in determining the effectiveness of domestic and foreign competition on pricing behavior in manufacturing. Removing barriers to entry of new firms reduces markups more in large countries, while removing barriers to imports reduces markups more in small countries
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010523973
Country size matters in determining the effectiveness of domestic and foreign competition on pricing behavior in manufacturing. Removing barriers to the entry of new firms reduces markups more in large countries, while removing barriers to imports reduces markups more in small countries.Actual...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012748650
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014530795
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013360877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003414544
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011517355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003512290