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Festschrift
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Übersichtsarbeit
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Language
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English
63
Undetermined
63
German
34
Author
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Wagner, Udo
129
Ebster, Claus
23
Wagner, U.
14
Garaus, Marion
13
Grohs, Reinhard
11
Taudes, Alfred
9
Natter, Martin
8
Hoppe, Daniel
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Jamsawang, Jutatip
7
Nenning, Manfred
7
Reisinger, Heribert
7
Pauser, Sandra
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Topritzhofer, Edgar
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Baldauf, Artur
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Hildebrandt, Lutz
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Mild, Andreas
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Kummer, Claudia
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Wolfsteiner, Elisabeth
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Akbari, Karl
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Cravens, David W.
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Decker, Reinhold
3
Diamantopoulos, Adamantios
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Fritz, Wolfgang
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Kleinsasser, Sabine
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Ko, Eunju
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Lee, Jooyeon
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Röhle, Matthias
3
Sung, Heewon
3
Wagner, Ulrich
3
Weitzl, Wolfgang
3
Berger, Sebastian
2
Bumberger, Cora
2
Cornelius, Britta
2
Dick, R.van
2
Eichner, Harald
2
Enke, Margit
2
Gausterer, Klemens
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Geiger, B.
2
Jandrisits, Marlies
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Moon, Junyean
2
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Institution
All
German-French-Austrian Conference on Quantitative Marketing <4, 2010, Wien>
1
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All
Marketing : ZFP ; journal of research and management
23
Journal of business research : JBR
11
Psychology & marketing
8
Energiewirtschaftliche Tagesfragen : et ; Zeitschrift für Energiewirtschaft, Recht, Technik und Umwelt
7
Journal of business economics : JBE
6
Journal of retailing and consumer services
5
Marketing : journal of research and management
5
Journal für Betriebswirtschaft : management review quarterly
3
Journal of Business Research
3
OR-Spektrum : quantitative approaches in management
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Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
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Zeitschrift für Arbeits- und Organisationspsychologie : A & O ; in Kooperation mit der Sektion Wirtschaftspsychologie im Berufsverband Deutscher Psychologen (BDP) ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Arbeits- und Organisationspsychologie
3
Berufsberatung und Berufslenkung
2
Die Zukunft der Energieversorgung: Atomausstieg, Versorgungssicherheit und Klimawandel ; Rundgespräch am 24. und 25. Januar 2012 in München
2
European Journal of Operational Research
2
European journal of operational research : EJOR
2
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Fallstudien aus der österreichischen Marketingpraxis ; 4
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Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
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International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
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Journal of world business : JWB
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Marketing Science
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Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
2
OR spectrum : quantitative approaches in management
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Schmalenbach business review : sbr
2
The international review of retail, distribution and consumer research
2
Aluminium : international journal for industry, research and application
1
Corporate responsibility, sustainability and markets : how ethical organisations and consumers shape markets
1
Das Gas- und Wasserfach / Gas, Erdgas : GWF ; Fachbl. für Gastechnik und Gaswirtschaft sowie für Wasser und Abwasser ; Zeitschr. d. Deutschen Vereins von Gas- und Wasserfachmännern (DVGW), d. Verbandes der Deutschen Gas- und Wasserwerke (VGW), d. Wirtschaftlichen Vereinigung Deutscher Gaswerke AG (WV), d. Zentrale für Gasverwendung (ZfG) u. d. Abwassertechnischen Vereinigung (ATV)
1
Das Internet der Zukunft : bewährte Erfolgstreiber und neue Chancen ; Wolfgang Fritz zum 60. Geburtstag
1
Econometric models in marketing
1
Empirische Marktmodellierung : eine Sammlung von Aufsätzen zur praktischen Anwendung des Operations Research im Marketing
1
Energiezukunft Deutschland : Fachtagung vom 03. bis 04. Mai 2007 in der Residenz, München; [Tagungsband zur Fachtagung "Energiezukunft Deutschland"]
1
Energy
1
Fallstudien aus der österreichischen Marketingpraxis ; 5
1
German Economic Review
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ECONIS (ZBW)
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An investigation of salespeople’s nonverbal behaviors and their effect on charismatic appearance and favorable consumer responses
Pauser, Sandra
;
Wagner, Udo
;
Ebster, Claus
- In:
The journal of personal selling & sales management : JPSSM
38
(
2018
)
3
,
pp. 344-369
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011963041
Saved in:
2
The influence of shopping carts on customer behavior in grocery stores
Wagner, Udo
;
Ebster, Claus
;
Eske, Ulrike
;
Weitzl, Wolfgang
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
36
(
2014
)
3
,
pp. 165-175
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010394618
Saved in:
3
Children's influences on in-store purchases
Ebster, Claus
;
Wagner, Udo
;
Neumueller, Deniese
- In:
Journal of retailing and consumer services
16
(
2009
)
2
,
pp. 145-155
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008884806
Saved in:
4
Context effects of erotic television advertising
Ebster, Claus
;
Wagner, Udo
;
Richter, Verena
;
Prenner, …
- In:
Marketing : journal of research and management
5
(
2009
)
2
,
pp. 61-70
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003908016
Saved in:
5
Die Wirkung der kontextbezogenen Verbundpräsentation auf die emotionale Produktbeurteilung
Ebster, Claus
;
Wagner, Udo
;
Bumberger, Cora
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
29
(
2007
)
1
,
pp. 40-53
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003416159
Saved in:
6
"An meinen Fähigkeiten als Liebhaber habe ich schon gezweifelt" : die Messung sozial erwünschten Antwortverhaltens
Grohs, Reinhard
;
Ebster, Claus
;
Kummer, Claudia
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
31
(
2009
)
2
,
pp. 87-100
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003857648
Saved in:
7
Studying business administration in Vienna : the perception of alternative educational institutions by freshman now and then
Ebster, Claus
;
Reisinger, Heribert
- In:
Quantitative marketing and marketing management : …
,
(pp. 587-599)
.
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621544
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8
Geheime Verführer: Der Einfluss von Kindern auf Spontankäufe im Supermarkt
Ebster, Claus
;
Wagner, Udo
- In:
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und …
(
2009
)
4
,
pp. 36-38
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008302745
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9
Abhandlungen - Die Wirkung der kontextbezogenen Verbundpräsentation auf die emotionale Produktbeurteilung.
Ebster, Claus
;
Wagner, Udo
;
Bumberger, Cora
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
29
(
2007
)
1
,
pp. 40-54
Persistent link: https://www.econbiz.de/10007609271
Saved in:
10
The effectiveness of verbal prompts on sales
Ebster, Claus
;
Wagner, Udo
;
Valis, Sabine
- In:
Journal of retailing and consumer services
13
(
2006
)
3
,
pp. 169-176
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005918369
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