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This article examines the relative influence of socio-economic variables versus attitudes as regards to consumer behavior towards book reading as a leisure activity. Previous studies on leisure consider the amount of discretionary time available to the individual as a decisive factor.(...)
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This paper proposes an empirical exploration of this question how a customer evaluates prestige from a symbolic interactionist point of view.
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An interpretative analysis of in-depth consumer interviews explores the relationship between the concepts of "luxury" and "prestige" as applied to brands.
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Seit Anfang der 1990er Jahre ist in Deutschland ein rückläufiger Fleischverzehr zu beobachten.Betrug der Fleischverzehr Anfang der 1990er Jahre noch ca. 65 kg pro Kopf und Jahr, lag der Wert2007 bei ca. 61 kg (GURATH 2008: 23)1. Die Erklärungsansätze für den sinkenden Fleischkonsumsind...
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Die naturwissenschaftlich messbaren Aspekte der Qualität von Frischfleisch, wie derHygienestatus, die Prozessqualität oder Nährwertgehalte, spielen in der konkreten Einkaufssituationder Kunden am Point of Sale kaum eine Rolle, weil sie nicht sichtbarbzw. nachvollziehbar sind. Vielmehr können...
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